Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového mixu distribútora činelov
Dubnický, Marek ; Pálesch, Filip (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Táto diplomová práca slúži ako podklad pri uskutočnení zmien v oblasti marketingového mixu pre spoločnosť BTR Group s.r.o., ktorá sa zameriava na distribúciu ručne vyrábaných činelov z Turecka. Výsledkom práce budú návrhy a odporúčania na zmeny v oblasti marketingového mixu na základe uskutočnených analýz a pozorovaní. Verím, že moje nápady a postrehy pomôžu spoločnosti získať nových zákazníkov, upevniť postavenie na trhu a obchodný úspech.
Analýza spekter činelů a jejich časových průběhů
Adamják, Adam ; Musil, Jaroslav (oponent) ; Jirásek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem idiofonů, popisem měřícího řetězce, a analýzou spektra a časového průběhu naměřených vzorků. Na základě spektrální analýzy byly zhodnoceny jednotlivé parametry a vlivy na zvuk činelů, jako je umístění úderu nebo druh a tvrdost paličky. Teoretický základ se také věnuje základní teorii zvukového signálu, problematice šumů a psyhoakustických vjemů. V závěru jsou uvedeny souvislosti vlivu mechanických vlastností na spektrum zvukového signálu
Analýza spekter činelů a jejich časových průběhů
Adamják, Adam ; Musil, Jaroslav (oponent) ; Jirásek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem idiofonů, popisem měřícího řetězce, a analýzou spektra a časového průběhu naměřených vzorků. Na základě spektrální analýzy byly zhodnoceny jednotlivé parametry a vlivy na zvuk činelů, jako je umístění úderu nebo druh a tvrdost paličky. Teoretický základ se také věnuje základní teorii zvukového signálu, problematice šumů a psyhoakustických vjemů. V závěru jsou uvedeny souvislosti vlivu mechanických vlastností na spektrum zvukového signálu
Návrh marketingového mixu distribútora činelov
Dubnický, Marek ; Pálesch, Filip (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Táto diplomová práca slúži ako podklad pri uskutočnení zmien v oblasti marketingového mixu pre spoločnosť BTR Group s.r.o., ktorá sa zameriava na distribúciu ručne vyrábaných činelov z Turecka. Výsledkom práce budú návrhy a odporúčania na zmeny v oblasti marketingového mixu na základe uskutočnených analýz a pozorovaní. Verím, že moje nápady a postrehy pomôžu spoločnosti získať nových zákazníkov, upevniť postavenie na trhu a obchodný úspech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.